Borta bäst

Kategori: Livet

Mycket resande på årets semester... hann knappt bara hem från Öland, packa upp väskan, gå på Lejonkungen och Pinchos med kidsen, där vi hade kul i deras lounge, innan det var dags att packa väskan igen och dra till Götet. 
Tror det var precis vad jag behövde, miljöombyte och andra vyer och tankar än det vardagliga. Har haft svårt att koppla av hemma men den går så mycket bättre i annan miljö. 
Efter att ha lyckats packa i rekordliten väska så tog jag tåget till Göteborg och mötte upp Lovisa på Saltholmen innan vi tog båten till skärgården. Lunch, promenad och lite sol fick vi innan vi åkte tillbaka och åt god middag på en mysig italiensk restaurang i Sandarna. Vi var tidiga så vi hann med en film hemma också och såg Happy end med den alltid trevlige Alexander Skarsgård. 
På lördagen tog vi sovmorgon innan vi åt god sushi och gick en sväng i Nordstan innan jag åkte hemåt. Så skönt att komma hem och sova i egen säng och det är bra att åka iväg för då uppskattar jag vardagen på ett annat sätt. Nu är jag redo för struktur och planerad tid på jobb.

KOMMENTARER:

  • Lovisa säger:
    2019-08-19 | 23:19:58

    Mycket trevligt beslut att du ville till Götet! Kom tillbaka snart!

Kommentera inlägget här: