Jul 2023

Kategori: Livet

I år var det barnjul och därför blev det firande hemma. Vi fixade julklappar enkelt och smidigt en dag på Väla och på lillejulafton gjorde jag och mamma julmat och slog in klappar till kids och julklappspelet och sen spelade jag för första gången i mitt liv jul-Bingolotto. 
Dagen D började vi med frukost och jag fick äntligen njuta av min laxmacka, kan vara det jag saknat mest. Sen piffade vi oss och åkte till Hampus och co för att fira. Massa mat, julklappar och förhållandevis glada barn. Vi åt och spelade spel och jag tankade bebisgos med Wilma. Fin julafton. 
Juldagen var det som vanligt slapp i soffan med film och godis och god middag på både sill och revbensrester. Skönt med en lugn dag. 
Dagen efter borstade vi håret och begav oss ut och ner på stan för konsert i Mariakyrkan. Fint och stämningsfullt. 


Kommentera inlägget här: