Slutbesiktning

Kategori: Livet

Nu närmar det sig, om två månader är jag där - i min lägenhet. Det känns lite märkligt att flytta efter att i tio år bott i samma lägenhet. Men jag är redo för nytt och även om det är lite dumt att allt nytt prickas in på samma dag så är det bra synkat. Det hade inte gått att bo en trappa upp med vagn och det gör det lättare att släppa lägenheten. Dessutom är mina nya hoods perfekta för promenader och med så mycket mer natur och grönt än Tågaborg. Men lite pirrigt att byta miljö är det allt. 
Förra veckan var det dags för slutbesiktning och det mesta var ok, lite småskavanker bara. Garderob på plats och hela köket och det är helt nytt för mig det också, vågade mig på ett mörkt kök. Får se hur det känns i längden. Men så spännande det ska bli att flytta in! 
Kommentera inlägget här: