Diagnos...

Kategori: Livet

Hur mycket otur är det inte att jag, som på sin höjd får en förkylning på våren och en på hösten, nu i lagom till att det gäller att prestera max på nytt jobb åker på luftrörskatarr?! Jag är inte en sådan som får sånt helt enkelt. Men nu så passade det... Dålig karma kanske? I går fick jag nog och blev en hysterisk patient som sa ungefär "fixa det här - NU! Så jag kom hem med ny bricanyl och den starkaste hostmedicinen dom har att tillgå. Mammas kommentar: oj, jag trodde inte man skrev ut den... Så nu ska jag banne mig ta strid och stå på benen imorgon!

KOMMENTARER:

  • tina säger:
    2011-08-28 | 10:29:39

    Ojdå, riktig otur! Kanske för att du slappnat av och så kommer skiten? Vad är det för medicin? Har tagit nån morfinmedicin en gång, råkade se fel på flaskan och doserade 3-4 ggr så mycket som jag skulle ta, 3 ggr om dan i två dagar innan jag insåg att jag inte skulle se suddigt och vara yr... :P Så läs ordentligt haha. Vad är det för medicin? Krya på dig! Kram

  • Jennie säger:
    2011-08-28 | 17:58:17

    Cocilliana! Jag är lite yr och trött och har pupiller små som prickar. Härlig start :) Men, men sen kan det bara bli bättre!

  • Cilla säger:
    2011-09-01 | 15:48:09
    Bloggadress: http://ijastrong.blogg.se/

    Usch din stackare! Hoppas medicinen kan påskynda ditt tillsfrisknande så du kan köra igång med jobbet sedan:) Du får krya på dig! Kram

  • tina säger:
    2011-09-05 | 22:08:37

    Cocilliana är hostmedicin från helvetet, aldrig att jag dricker det igen! :S Hoppas det funkar bättre för dig än för mig med den! Krya på dig! Kram

Kommentera inlägget här: