Semester?

Kategori:

Ja tanken är ju att jag ska ha semester nu och njuta av nästan två veckors ledighet och lugn och ro. I dag gick det väl lite si och så med det kan vi väl säga . Många viktiga saker som skulle bockas av idag... hämta pass (tack gode gud att det hann komma, var och panikbeställde ett nytt förra måndagen när det slog mig att mitt pass försvann på semestern), köpa bubbel, köpa paket, posta paket och fara fram och tillbaka från Polisen, Väla och stan. Men jag lyckades fixa allt och förutom att jag inte riktigt fick till mammas 60-års present exakt som jag tänkt så är nu allt fixat och klart och jag kan nu pusta ut och fokusera på viktiga saker som tårttillverkning och fest och packning och viktigast av allt; fyra dagars semester och firande på spa. 
Kommentera inlägget här: