Bubbelklubben

Kategori: Livet


Denna gång var det dags för mig att stå som värdinna för bubbelklubben och den 17 april samlades alla hemma hos mig för att hänga och även om vi i dessa tider ska praktiswra social distansering så blir livet lättare med roligt sällskap och bubbel. Dagarna innan fejade och fixade jag och besökte Maxi och systemet och hämtade ut paket med presenter till gästerna i form av glasprydnader för att hålla reda på vilket glas som tillhör vem och så nya tavlor till mig som tyvärr visade sg vara fel så jag fick skicka efter nya, snopet! 

På fredagen checkade jag ut tidigt och fixade det sista. Jag hade bestämt att bjuda på knäckebrödslax och chokladdoppad frukt till efterätt och det var en succé och jag är så nöjd att jag lyckades rodda alla moment. Det är inte lätt att fixa mat till sex personer för en som knappt lagar mat till sig själv haha. 
Vid 18 anlände alla gäster och vi mumsade på laxsnittar och crustader och skålade för oss och för ett stort avslöjande och sedan pratade vi om stort och smått och jag lämnade över bubbelbroschen till Vickan. Jag fick tjusig skumpa i present som var riktigt god och vi tog såklart en groupie och andra något oklara bilder :) 
Det är verkligen ett intressant gäng med mycket olika personligheter men samtidigt så mycket gemensamt. Vi spelade Med andra ord också och helt plötsligt var klockan fyra och gästerna vinglade hemmåt med färdkost... ja allt blir lite galet i detta gäng. Men spännande! 



KOMMENTARER:

  • Lovisa säger:
    2020-04-29 | 21:22:36

    Vad härligt! Lyxigt koncept också, måste jag säga.

Kommentera inlägget här: